Plastibac, toonaangevend specialist in kunststof producten voor logistiek en stockage, is al 14 jaar een trouwe partner van de wielerklassieker Kuurne-Brussel-Kuurne. Deze prestigieuze wedstrijd, die vorig jaar nog werd gewonnen door de immer populaire Wout van Aert, is een vaste waarde op de wielerkalender en brengt elk jaar opnieuw een sterk deelnemersveld en enthousiaste supporters op de been.
Als trotse sponsor heeft Plastibac recent zijn campagne gelanceerd met een opvallende visual en de krachtige slogan ‘Share the passion’. Dit motto weerspiegelt de gedeelde passie voor wielrennen en lokale initiatieven, die Plastibac en de plaatselijke organisatoren van de wedstrijd samenbrengen.
“Wielrennen zit in ons DNA, net zoals innovatie en duurzaamheid. Door ons langdurige engagement met Kuurne-Brussel-Kuurne willen we niet alleen onze sportieve betrokkenheid tonen, maar ook onze steun aan de lokale gemeenschap versterken,” zegt Kelly Vanwynsberghe, marketing manager van Plastibac.
De samenwerking tussen Plastibac en Kuurne-Brussel-Kuurne is door de jaren heen uitgegroeid tot een sterke band, waarbij beide partijen dezelfde waarden delen: doorzettingsvermogen, teamspirit en een passie voor vooruitgang. Met de lancering van deze nieuwe campagne zet Plastibac zijn inzet voor de wielersport en de regio opnieuw kracht bij.
De editie van Kuurne-Brussel-Kuurne belooft ook dit jaar weer een spectaculair evenement te worden, met een uitdagend parcours en een indrukwekkend deelnemersveld. Plastibac kijkt ernaar uit om samen met fans en organisatoren deze wielerhoogdag te beleven. Zoals ieder jaar reikt Plastibac ook een Plastibac Trophy uit aan de renner die bij de eerste doortocht op de Brugsesteenweg als eerste over de streep komt.