Hét toonaangevende zakenplatform voor Vlaanderen
“Elk sterk bedrijf verdient een merkverhaal”
Nancy Van Damme: “Je moet je doelpubliek omverblazen met authentieke content.”

“Elk sterk bedrijf verdient een merkverhaal”

Blown Away is een ervaren collectief van freelancers, die onderscheidende content bedenken, creëren en producen. Een video met impact, tutorials, e-learnings, een sterke merkidentiteit, een wervende campagne of een sensibiliseringscampagne met maatschappelijke insteek … Van strategie tot afgewerkt product: Blown Away neemt het volledige proces van communicatie, branding en videoproductie voor hun rekening. 

Nancy Van Damme is de drijvende kracht achter Blown Away. Ze deed ervaring op als video content producer en communicatie-experte voor tal van bedrijven en projecten, zoals onder meer Belfius, DVV, Crefius, Rode Neuzen Dag of Special Olympics. “Elk sterk bedrijf verdient een merkverhaal met focus op duurzame groei.” En die bedrijven zijn er zeker in het walhalla voor ondernemers: Roeselare. “Daarom komen wij in de zomer van 2022 naar de Liebeekstraat”, zegt Nancy. “De no-nonsenseaanpak en de authenticiteit van de West-Vlaamse ondernemer, die ­liggen mij.” 

Nancy Van Damme is de drijvende kracht achter Blown Away.

Employer branding

Personeelstekort is een groeibelemmerende factor voor veel bedrijven. In een regio met een hoog aantal vacatures en een tekort aan kandidaten, wil elk bedrijf de beste kandidaat in huis halen. Blown Away mag zich terecht expert noemen qua realisatie van hr-campagnes, employer branding trajecten en vacaturevideo’s. “Een authentiek verhaal met echte mensen, waarin de kandidaat het bedrijf kan zien en voelen, dat werkt”, licht Nancy toe. “Maar ook je eigen mensen binden aan je bedrijf is belangrijk. Beter nog: maak er ambassadeurs van, laat hen mee je bedrijfsverhaal uitdragen.”

Blown Away wil vooral een springplank zijn naar duurzame groei voor de ambitieuze ondernemer. “Je doelpubliek raken, of liever omverblazen, met straffe content en branding in de hoofdrol. Je merkidentiteit, ­huisstijl, tone of voice en imago helpen je om een band op te bouwen met jouw doelgroep”, zegt Nancy. “Blown Away heeft ook de ­expertise in huis om zich snel in te werken in elke nieuwe materie of sector. Zo verpakken we de juiste boodschap in een geschikte communicatievorm. Of je nu gaat voor een zakelijk interview, een authentieke getuigenis, een leerrijke animatievideo, een webinar of volledig persdossier, wij garanderen die unieke merkbeleving en die is er voor alle budgetten. We zijn er voor de starter, gevestigde kmo, non-profit of overheidsdienst. Size doesn’t matter, ­ambitie wel.”

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details